vrijdag 18 september 2015

Echt ideaal!

Ok...het was in het begin even wennen. Best heel raar...ik geef het eerlijk toe. Maar ik doe het nu bijna 3 maanden en ik vind het I D E A A L! 

Wat? Nou, parkeren met een mobiele app! 

Zo raar om geen muntjes te gebruiken en niet routinematig dat kaartje onder je ruit te hoeven leggen. Zo weg te lopen bij je auto. App op start, controle zone nummer, controle kenteken en bevestiging dat je een parkeeractie gaat doen en Voilà! Fluitje van een cent! En bij terugkomst parkeersessie stoppen. Klaar! Per sessie wordt wel €0,25 cent extra gerekend (soort administratiekosten), maar dat is nog altijd goedkoper dan een parkeerboete! 

Maar het went snel moet ik zeggen. Ik vind het echt zo'n uitkomst! Ben blij dat het in onze woonplaats nu kan! Oh en laatst bij mijn zus ook kunnen gebruiken! Geen gezoek naar muntjes en gestress om bijna verlopen parkeertijd. 

Ik zeg: Gebruik jij het nog niet? Dan raad ik het zeer aan. Echt serieus. Enige waar je rekening mee moet houden is dat je telefoon niet leeg raakt. Of bijna leeg is. Dan kun je de sessie pas stoppen als je thuis je telefoon weer aan de lader hebt. 
Maar ook dan zal het nog steeds goedkoper zijn dan een parkeerboete. 

1 opmerking:

  1. Ja ideaal! Gebruik het al een hele tijd nu maar zou niet meer anders willen.

    BeantwoordenVerwijderen