donderdag 17 september 2015

Toch maar gedaan...

Ik denk dat het al een jaar geleden is...ja het moet haast wel...ik werd winnares van een kadobon van €50 bij een brocante onlineshop genaamd Meneertje Luca! (concept van Colinda). 

Superleuk en blij natuurlijk! Maar ik kon maar niet iets nuttigs vinden wat bij ons paste. Had in dat jaar 2 reserveringen gedaan, op een oude boterpot en nog iets. Maar dat ben ik al lang weer vergeten (iets met ouder worden...mag na bijna 3,5 jaar niet meer roepen dat het door de zwangerschap komt, haha!)

Ik las op Facebook dat ze haar shop gedag gaat zeggen en dacht direct aan m'n bestellingen! Nooit die €50 opgemaakt! En eigenlijk ook geen belang meer bij oude boterpotten enzovoort. 

Wat me toen te binnen schoot was iets wat IK destijds (en nu nog steeds) wel heel gaaf vond maar m'n ega niet...en gezien ik heel braaf ben (😜), dus nooit besteld. Maar wat zag ik tot mijn verbazing? Het stond nog te koop na 1 jaar! Jeuhhh! Dus ik heb meteen gemaild of ik m'n andere bestelling kon annuleren en daarvoor in de plaats (met wat bijbetaling) dat waar ik wel belang bij had kon kopen! En nu dan de foto:

(Foto van website Meneertje Luca)

Een schapenvacht! Voor bij onze haard! Ik zie me al zitten hoor met een wijntje en snijplankje met toastjes! Helemaal goed! 

Nu hopen dat Martijn er ook blij mee is. (hij opperde laatst wel iets in deze richting, maar dan de diervriendelijke variant.) 

Als hij binnen is en op z'n plek ligt, komt er nog een foto online hoor! Een ding weet ik al zeker: deze herfst en winter komen helemaal goed! 

Liefs, Suzanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten