woensdag 16 september 2015

DIY #3

Ik bekeek zonet mijn pinterest boards en zag deze simpele DIY en vond hem het delen waard!

Wat heb je nodig? Een canvasdoek naar eigen keuze qua vorm en grootte, en een flink aantal doosjes punaises zonder gekleurde dopjes, de simpele zeg maar!
Wat je dan naar mijn idee het beste kan doen is datgene wat je ‘geschreven’ wilt hebben op het canvasdoek, eerst met potlood uittekend. Dan kun je daarna naar hartelust de punaises er stuk voor stuk, dicht op elkaar in prikken.
Qua veiligheid zou ik de achterkand met een stukje spaanplaat bedekken, of de hole achterkant met schuimrubber vullen en er een stofje achterdoen, bedenk het maar, dan kan niemand zich in ieder geval prikken aan al die scherpe puntjes! (en zeker als je kinderen in huis hebt die overal op klimmen en aanzitten is dit ZEER aan te raden!) 

Dat was het eigenlijk, en wat een gaaf resultaat! Een mooi plekje uitzoeken om neer te zetten en genieten maar!  
Oh en ik zag dat de Hema koperkleurige punaises had want vaak zit er zo'n plastic laagje over en zijn gewone moeilijk te vinden. Succes! 
Liefs, Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten