maandag 21 september 2015

Zo leuk!

Ik heb al jaren een soort webwinkel waar ik brocante spullen verkoop op Facebook (voor de geïnteresseerden; het heet Suusbrocante) maar ik ben er wat op uit gekeken. De zolder staat vol, het staat in de weg en ik wil wat anders. Ik heb begin 2000 een opleiding gevolgd en ben daarvan afgestudeerd als vormgever 2D. Op het platte vlak. Dat is altijd blijven kriebelen, destijds nooit werk kunnen krijgen door de economische crisis.

Nu ben ik een aantal weken terug begonnen met ontwerpen bedenken en tekenen. Ik wil graag kaarten gaan maken en verkopen. Kaarten om te versturen maar ook om op te hangen in je huis. En ook posters! Op A4 formaat voor nu. 

Ik vind het echt zo leuk om te doen! Heb al een webshop, al contact met een winkel in Joure voor verpakkings materiaal, heb m'n eerste echt 'grote' bon voor bedrijven, en al een aantal bestellingen binnen. Zelfs al met vraag naar eigen ontwerp, en daar ben ik tussen het huishouden, de kinderen en mijn werk door, voor aan het ontwerpen. 

De shop heet 'reutemeteut' omdat ik er een hele reutemeteut aan kaarten en andere dingen ga verkopen. Hij is Hier te vinden! 



Nu nog een klantenkring opbouwen. Dat is het moeilijkst. Dus ik zou zeggen, neem zelf eens een kijkje en zeg het voort! Ik ga ook een aantal posters ophangen in mijn omgeving. Maar ik zou het liefst natuurlijk landelijke bekendheid krijgen. Dat wordt nog even flink doorzetten. En niet te snel bij de pakken neer gaan zitten, want daar heb ik een handje van. Onzeker, kan t niet, krijg toch geen klanten...maar ik voel van binnen dat het kan. En daarvoor moet ik doorzetten. 

Ik ben ook te volgen op instagram (@reutemeteutshop) en Facebook (reutemeteut) waar ik winacties en give aways aankondig. 

Hopelijk zal het een succes gaan worden! Ik ben maar beginneling dus evt hints en tips vind ik erg fijn. Neem dus gerust eens een kijkje! Zie ik je daar! 

Liefs, Suzanne 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten