maandag 14 september 2015

Scent chips

Al jaren heb ik zo'n brandertje in huis, je kent ze misschien wel, voor van die geurtabletten, scent chips genaamd. Destijds veel gebruikt, heerlijk hoe je woonkamer gaat ruiken! Daarna langzaam vergeten en uiteindelijk stond het ding te verstoffen in de hoek van de vensterbank.

Tot zaterdag! Ik was 's ochtends vroeg even kort in het centrum. Eigenlijk voor kleren voor m'n dochters, die in de aanbieding zouden zijn. Bleek dat pas vanaf vandaag in te gaan...Beetje jammer, mij was door winkelpersoneel echt zaterdag verteld. 

Ik ben toen nog even wezen rondneuzen en liep in de Xenos tegen deze scent chips aan:


€0,49 cent per stuk, en de hammam was de eerste die ik in handen had en heerlijk vond ruiken. Ik heb er nog 3 geurtjes bij gezocht, woods, heaven en cotton. Allemaal niet echt zoete geurtjes, eerder 'schone' geurtjes, zoals pas gewassen was of een net gepoetst huis kan ruiken. 

Zaterdag direct de hammam uitgeprobeerd. HEERLIJK vond ik hem! M'n partner is over de scent chips wat minder enthousiast haha! Hij houdt niet zo van die geurtjes. Maar ik wordt er blij van! Dus gaan we vanaf nu weer lekker genieten van verschillende geurtjes! En ik vond ze niet duur! Hij hoeft echt maar 10 minuutjes aan en dan kun je hem weer uit doen omdat je kamer dan al heerlijk ruikt! Dus vaker te gebruiken! Hoe snel de geur er af gaat zal ik nog wel merken, misschien bij de 2e keer branden al. Maar dan nog vind ik het niet duur. 

Het waren trouwens geurtjes uit de nieuwe collectie werd me verteld. Ik had er nog in ieder geval 1 gezien die me, ondanks dat het een zoet geurtje was, wel lekker leek namelijk meloen! 

Hebben jullie ook een geurbrander thuis en zo ja, wat is jullie favoriete geur? 

Liefs, Suzanne 

2 opmerkingen:

  1. Altijd lekker, geurtjes in huis. Zelf ben ik dol op geurkaarsen. Vooral die van Rituals

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die heb ik nog nooit gehad! Ook maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen