dinsdag 29 september 2015

Lichtpuntjes

Vanaf vandaag probeer ik elke werkdag toch weer te bloggen, de weekenden tot nu toe niet.

Van afgelopen week heb ik de leuke dingen die me positiviteit gaven in het kort beschreven:


Eindelijk is mijn schapenvacht er van Meneertje Luca! Ik had hem groter verwacht... gek hoe dat op een foto anders kan doen lijken (en de prijs deed ook anders vermoeden als ik heel eerlijk ben) maar eigenlijk is dit formaat wel prima voor bij de haard. 

Heerlijk wezen fietsen in het bos met het gezin, schoonouders en zwager. Doordat m'n oudste dochter zelf fietste, veel onderweg gestopt om te rusten. Hartstikke leuk want zo ontdekten we prachtige paddestoelen, een heksenkring, beukennootjes en nog veel meer. Het was voor mij echt een relax-moment. 

Met mijn dochters bij de hertjes geweest (meerdere keren) om ze eikeltjes te geven. Dat vinden ze zo heerlijk! Er is er 1 die steeds als eerste komt en echt niet bang is. Net of ze ons herkent!

Mijn webshop voor kaarten en posters en andere woonaccessoires: reutemeteut! Ik haal hier zoveel energie uit! Het ontwerpen geeft me rust, ik vind het echt superleuk om te doen! De bestellingen moeten nog wat op gang komen, maar ik heb al wel iets leuks in het vooruitzicht! Binnenkort hopelijk meer daarover! 

Dat waren in ieder geval een aantal lichtpuntjes van mij. 

Wat waren jou fijne herinneringen van afgelopen week?

Liefs, Suzanne 

1 opmerking:

  1. Wat fijn om te lezen suuz! Voor mij was het helpen met de vluchtelingen wel een lichtpuntje, en spontaan uit eten gaan met Marco. Altijd leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen