dinsdag 15 september 2015

Jeugdsentiment

Afgelopen weekend had ik onverwachts een bliksembezoekje van mijn ouders. Hun kampeer-seizoen zit er weer zo goed als op en er waren wat spullen over. Maar m'n moeder had ook nog iets anders meegenomen!!

Ik kon er vroeger uren met m'n zus mee spelen en ik weet nog hoe we in de winkel m'n moeder gek zeurden om meer poppetjes en accesoires...Oh en wat roken ze lekker! En ze zagen er ook gewoon zo zoet uit! We hebben heel wat verhalen bedacht destijds! 

En nu stond ie weer voor m'n neus! Wel een beetje smoezelig en verkleurd van het jaren op zolder staan, helaas, maar toen ik het opendeed...zo'n feestje van herkenning! Ik heb m gelijk wat opgepoetst en m'n meiden waren er als de kippen bij natuurlijk en hebben er direct mee gespeeld. Prachtig om te zien! 

Al benieuwd waarover het gaat? Komt ie: (tromgeroffel ...) een dufti-huis!!! Jeeeeejjjhhh! Kennen jullie het? 

Het huisje.

Open en met de bijbehorende poppetjes.

Zo Cute! De geur zit er zelfs nog aan na wat zal het zijn? Wel ongeveer 30 jaar denk ik? Haha! Dat klinkt wel heel cool! Dit is gewoon bijna 30 jaar oud!! Stoer! En nu spelen mijn meiden er mee. 

Ik weet alleen niet hoe lang het huisje het nog houdt, want na het maken van bovenstaande foto's brak het roze tafeltje af...(bleek al gelijmd te zijn, nooit geweten hihi) we zullen zien. 

Één ding is zeker, IK kreeg er weer de kriebels van in mijn buik! Wordt gewoon blij als ik t huisje zie! 

Wat is jou jeugdsentiment? 

Liefs, Suzanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten