woensdag 23 september 2015

DIY #4

Bakken jullie wel eens? Vast wel, en laat me raden…cupcakes of muffins zijn vast geen onbekende van de oven!
Nu heb ik al vaker met te veel cupcakes gezeten. Ook heb ik wel eens gedacht, hoe kun je die dingen nou leuk aan iemand cadeau doen, gewoon eens om iemand te bedanken, of als extraatje. Toen bedacht ik iets, wat ik lang geleden eens voorbij zag komen. Een doosje voor bijvoorbeeld aluminiumfolie of bakpapier! Die zijn super leuk te omkleden met papier naar eigen keuze en je kunt er een aantal (kleine) cupcakes op een rijtje in kwijt! Het doosje eventueel nog wat pimpen en klaar is je cadeau! Hoe leuk! Hieronder een voorbeeld van een doosje.
8fb5bc73a1ff103e7779effd8e1cae33
Voor de cupcakes gebruikte ik een simpele cupcake mix, die tegenwoordig echt overal verkrijgbaar is. (Denk action, xenos, supermarkt) Je kunt de cupcakes natuurlijk nog versieren naar hartenlust!
Liefs, Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten