woensdag 30 september 2015

Steeds moderner interieur

Wie mij al langer kent weet dat ik al jaren gek ben op brocante. Een gezellige landelijke/brocante uitstraling vond ik altijd erg sfeervol. Maar ik merk sinds een aantal maanden dat ik het brocante steeds meer achter me laat en een frissere, minder rommelige, moderne look  me steeds meer aan staat! Of eigenlijk de combinatie landelijk met scandinavisch. En zwart/wit! Grijs is al sinds langere tijd wat meer te zien in ons huis. Ben ik ook wel dol op!

Houtkleur gecombineerd met wit en grijs/zwart, zo kun je het zien. En hier en daar het accentkleurtje mintgroen.

Laatst 2 nieuwe kussens gekocht van IN Home:

Ik vond ze zo leuk! En past ook erg bij wat ik met mijn webshop doe! (Zwart/wit kaarten en posters oa) daarvan hangen er natuurlijk ook wat in ons huis! 

(Houtkleur & zwart/wit) 

Erg blij met onze woonkamer op het moment! Nu m'n werkkamertje nog even aanpakken! Brocante-opslag aan de kant & ontwerpspullen er in! Fijne dag! 

Liefs, Suzanne 



1 opmerking:

  1. Leuk Suuz! Ik ben ook dol op de Scandinavische stijl, veel wit met grijstinten enzo. Kan ook niet wachten tot de schilder is geweest zodat ik onze slaapkamer kan stylen en natuurlijk de babykamer. Deze wordt ook in die stijl met een blauw/grijze muur.

    BeantwoordenVerwijderen