maandag 7 september 2015

Jippie! We hebben een sfeerhaard!

Follow my blog with Bloglovin

Oh wat heerlijk!!! Ik ben helemaal happy!

Ik heb al zo lang zin in een sfeerhaard (het liefst een echte haard, maar dat gaat lastig in deze woning) maar daarin stond ik tot gister alleen. Van m'n partner hoefde t niet perse, waar moesten we m kwijt, etc, etc.

Tot we dit weekend heerlijk aan het opruimen en schoonmaken waren en met dat druilerige weer en vermoeid van het werken, erg veel zin hadden om op de bank te hangen met een wijntje. 'Goh' zegt hij, 'lekker een haardvuurtje erbij zou wel heel gezellig zijn hè!' 

Dat liet ik me uiteraard (hihi) geen 2x zeggen en na wat gegoogled te hebben en best geschrokken te zijn van de fikse prijzen van nieuwe haarden, maar eens gezocht op marktplaats. In de buurt stond een leuke te koop! Direct een bod geplaatst en vrij kort daarop antwoord met een akkoord op het bod! Yes! We konden hem meteen ophalen. Dus kinderen in de auto, en hup, ophalen dat ding! Haha!

Zo zaten we gisteravond dus meteen te genieten met een wijntje van ons sfeerhaardje! Het ziet er gezellig uit en hij kan ook warmte geven. Helemaal goed! Ook de kinderen genieten er enorm van! 



Op naar een gezellige herfst en winter! Wie weet leggen we er nog een diervriendelijke schapenvacht voor in de nabije toekomst! Gezellig! (daarover dan uiteraard ook een blog!) 

Voor nu een fijne (werk)week en tot morgen! 

Liefs, Suzanne

2 opmerkingen: