dinsdag 13 oktober 2015

New in!

Ok...ik betrap mezelf er echt op de laatste tijd...helemaal sinds ik met m'n kaartenshop begonnen ben...ik ben gek op zwart/wit! En grijs, maar dat was al langer zo. 

Ik sneup nu dus steeds naar zwart/wit spullen. Zo had ik laatst 2 theedoeken gekocht en nu net superleuke vaatdoeken en houten blokken met iconen en woorden. 


Bovenaan de blokken(kwantum), daaronder de theedoeken(zeeman) en onderop de 2 verschillende soorten vaatdoeken!(jisk) Ik vind ze zo leuk!! 

Nu nog een paar handdoeken en m'n keuken kan ook door in het zwart/wit! Ik vind wel dat het met houtkleur en grijs gecombineerd moet blijven, anders wordt het te steriel. Maar ben er wel happy mee zeg! Wit was al heel lang mijn favoriet en dat zal het ook altijd wel blijven. 

Ik ga gauw nog een kop thee pakken, caramalized pear, hmmm! Zo lunchen, de jongste naar de opvang en dan zelf werken. Fijne dinsdag allemaal! 

Liefs, Suzanne 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten