woensdag 7 oktober 2015

DIY #5

Vandaag een korte en makkelijke DIY. Echt simpel. Alleen je moet er even op komen. 

Iedereen kent vast de muursticker quotes wel. Van de Action bijvoorbeeld. (Maar ook trekpleister, Kruidvat en wibra hebben ze!) Vaak maar voor 1 euro of minder. Maar niet altijd wil je zoiets vast op je muur hebben of misschien is je muur er niet geschikt voor, ivm behang of structuurverf. 

Van dat laatste heb ik thuis ook last, ze blijven gewoon niet hangen! Toen bedacht ik dat het ook anders kan! Ik heb bij de kringloop een oude houten snijplank gekocht, deze wit geverfd met grondverf en daarop de quote geplakt! 


Ik heb hem op een plankje tussen fotolijsten gezet en vind hem nog steeds erg leuk! Deze quote zelf wat aangepast omdat er 1 letter stuk was en ik gelukkig nog een andere had liggen waardoor ik een samengesteld geheel kreeg. Je kunt dus ook van meerdere, verschillende quotes een eigen bedachte maken! En bv beide kanten gebruiken. Dan draai je hem af en toe om als je even zin hebt in iets anders. 

Ook is hij makkelijk te verplaatsen en hoeft je niet een quote van de muur te prutsen (met kapotte letters als gevolg...) als je hem ergens anders zou willen. 

Ik zou zeggen, zet je creatieve pet eens op en maak er wat van! 

Succes en veel plezier, 

Liefs, Suzanne

1 opmerking: