donderdag 8 oktober 2015

Happy!!

Een kort blogje (want ben niet fit) met leuk nieuws! Ik had jullie al eerder verteld over mijn pas begonnen shop met kaarten, posters & woonaccessoires. Weten jullie nog? Reutemeteut genaamd.

Nu had ik vanmiddag een samenzijn met een winkeltje in Heerenveen (waar ik woon) om te praten over mijn kaarten die ze in hun winkel willen verkopen! Hoe leuk is dat! Ik ben helemaal Happy en trots! Volgende week hoor ik welke kaarten en hoeveel ze gaan inkopen bij mij. Maar het feit dat ik daar mag verkopen vind ik al geweldig! 


Het winkeltje heet 2e Han(d)s & Grietjes, en is gevestigd in de Spil, in de wijk Skoatterwald. Ga er eens kijken, ze verkopen superleuke spullen, mede gemaakt door de cliënten. 


Mogelijk hoekje voor m'n kaarten daar achterin. Of hier: 


Daar aan de muur. En kijk! Mijn jute zak die ik verkoop hangt er ook!! Ingekocht bij mij voor decoratie in de winkel! 

Trots en voldaan ga ik deze avond op de bank hangen en hopen dat ik niet echt ziek word. Fijne avond. 

Liefs, Suzanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten