vrijdag 2 oktober 2015

Heerlijk herfstdagje!

Wat treffen we het! Wat een heerlijk herfstdagje! De dag begon al goed omdat ik mocht 'uitslapen'. Even niet naar school heen en weer. Rustig de dag beginnen! Dan als kadootje nog de zon erbij! Heerlijk! Het lijkt elke vrijdag sinds Martijn thuis werkt wel een zonnige dag! Ik vind het prima! 

Vanmiddag speelden de kinderen heerlijk buiten. Ook werd er binnen gespeeld, vooral veel heen en weer gerend haha! Maar ik vind het vandaag allemaal prima! Ik ben relaxed en de bende opruimen komt vanavond wel. 


(Haha, bende!!) 

Ook zijn de dames even lekker buiten met kastanjes aan het knutselen geweest. 


Wel moeilijk want de tandenstokers in de kastanjes prikken ging niet echt! Mama heeft wat gaatjes voorgeprikt en zelfs die vond t lastig. Hoort dit zo? Ik zie zo vaak kleine kinderen er mee knutselen maar hoor nooit iets over te harde kastanjes! Iemand de ultieme tip?

Uiteindelijk wel wat moois kunnen maken en dat prijkt nu in de vensterbank!


Prima dagje en heerlijk begin van het weekend! Hoe gaat jullie weekend er uit zien? Wat voor plannen hebben jullie? 

Liefs, Suzanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten