donderdag 10 maart 2016

Handige tip!

Het is alweer een tijd terug dat mijn laatste blog te lezen was. Ik was te druk met mijn nieuwste uitdaging, mijn webshop en had weinig inspiratie. 😁

Met het voorjaar in m'n hoofd en nieuwe blog ideeën ga ik nu dan weer een poging wagen om een aantal keer per week een blog te plaatsen! 

Welke nieuwe ideeën? Daar komen jullie vanzelf wel achter. Tipje van de sluier? Nou vooruit. Ik wil iets gaan doen met een van mijn favoriete bezigheden. Passie wilde ik het eerst noemen, maar daarvoor doe ik het te weinig (helaas), dus favoriete bezigheid vond ik beter klinken, haha! 

Binnenkort meer hierover. 

Nu dan die handige tip!

Ik vind het heerlijk dat een van mijn meest favoriete bloemen weer te koop zijn! Tulpen! Maar het probleem is meestal, dat de tulpen er niet mooi in staan. Het bosje is te klein en ze staan/hangen maar 1 kant op. 

Simpele oplossing? Ja!!


Zie je hierboven dat ik met plakband een raster heb geplakt op de vaas? Daar steek je dan je tulpen mooi gerangschikt in en Voilà! Ze staan nu prachtig verspreid, klaar om te bloeien! 

Resultaat: 


Simpel toch! En super resultaat! Zorg wel voor een droge rand, anders plakt de tape niet goed. 

Fijne donderdag! 

Liefs, Suzanne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten