vrijdag 18 maart 2016

Budget tip!

Eergister had ik voor het eerst beide dochters op school en dus even helemaal tijd voor mezelf. Uiteraard even de stad in gegaan, heerlijk even slenteren door de winkelstraat!

Ik kijk eigenlijk ook altijd als ik in het centrum ben even bij de Wibra. Meestal heb ik dan meerdere leuke dingen in de folder gezien en hoop ik dat er nog wat van te vinden is. Want wat hebben ze leuke spullen de laatste tijd! Daar moet je op tijd bij zijn, ander vis je naast het net. 

Vaak gebeurt mij het laatste, maar ik heb eergister toch wat leuks gescoord! Tegen een mooie prijs! 

De budget tip van vandaag is dus van de Wibra! Super leuke porseleinen cactusjes! Voor €1,79 per stuk. 





Ik hoop dat ze nog in de winkel liggen na het plaatsen van deze blog. Want hij is wat laat...maar wilde het toch met jullie delen. En ander even goed zoeken, ze lagen hier redelijk verstopt in de winkel. Wie weet heb je nog geluk. 

Ik ben er in ieder geval happy mee met deze Cuties! 

|Wat vind jij van cactussen? Heb je ze ook in huis??|

Liefs, Suzanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten