zondag 20 maart 2016

Toffe nagellak!

Deze nagellak zag ik laatst al voorbij komen op de multi media en nu heb ik ze eindelijk zelf! Ik heb het over de ombre nagallak van, jawel, de action!

Deze nagellak veranderd van kleur onder invloed van warmte en kou! Ik vind het zo gaaf! Maar ook de kinderen zijn er weg van!

Ik zal het illustreren met wat foto's:


Dit is voor ik ze onder de warme kraan ga houden...


De middelste drie zijn licht roze geworden onder de warme kraan! Ze kleuren uit zichzelf al wat bij naar donker op de foto, dat is het ombre effect! 


Hier is het effect van warme beter te zien.


En hier duidelijk het Ombre effect! Zo grappig! Ik blijf maar naar mijn nagels kijken! Ik kocht de roze en blauwe variant. De laatste heb ik nog niet getest. De flesjes zien er zo uit: 


En op deze foto zie je ook nog mijn nieuwe wenkbrauw poeder. Die ga ik ook nog uitproberen. Meer daarover in een andere blog.

Dan als laatste nog dit grappige filmpje wat ik maakte van het effect onder de koude kraan. 


Gaaf hè! En dat voor maar €0,79 cent! 

| Wat vinden jullie van deze nagellak? En heb je zelf ook favorieten? |

Vergeet niet om een reactie achter te laten, dat vind ik erg leuk! 

Liefs, Suzanne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten