maandag 14 maart 2016

Workout #1

Ik moet het toegeven...ik ben geen toegewijd sporter. Niet bloed fanatiek. Als ik eenmaal ergens aan ben begonnen, gaat het wel en kan ik aardig volhardend zijn. Maar er aan beginnen...drama! Daarbij heb ik een zwakke rug en bekken. Dus hardlopen is bij mij bv. niet favoriet...

En toch wil ik echt wat kilo's kwijt. Er zal iets moeten gebeuren. Te beginnen met gezonder eten. Nou ja, ik eet opzich gezond, maar ik snoep te veel. Maar daar ga ik het niet mee redden. 

Gelukkig zag ik laatst een planking-schema online! Die beloofde na 1 maand het schema te hebben gevolgd aardige resultaten. 

De combinatie van beide ben ik nu een week aan het uitproberen en ik moet zeggen dat ik na dag 5 flink m'n buikspieren voelde! Nou heb ik weinig conditie, hahaha dus zal snel resultaat hebben bij mij, maar toch. Het voelt goed! Dit ga ik dus proberen vol te houden! 

Lijkt het jou ook wel wat? Hieronder vind je een afbeelding van het schema. (Niet mijn afbeelding trouwens!) Dit is het schema dat ik ook gebruik: 



Ik ben benieuwd hoe het voelt en wat het heeft gedaan als we weer een week verder zijn! Vervolg blog over een week!! 

| Vecht jij ook tegen de kilo's? Wat voor oefeningen doe jij? |

Liefs, Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten