dinsdag 22 maart 2016

Review 'The Dutch Eagles'

Het is inmiddels al een paar jaar geleden dat ik deze fantastisch band ' The Dutch Eagles' live heb gezien maar omdat ik laatst hun DVD weer bij ons in de la zag liggen, herinnerde mij dat aan die geweldige avond.



Wat een optreden was dat! Eigenlijk wat te groot voor het kleine theater waar ik ze in heb zien optreden. Zo'n muur van muziek! En wat voor muziek! De welbekende hits van The Eagles maar ook minder bekende nummers uit hun begintijd. En echt fantastisch neergezet.

Een impressie van The Dutch Eagles:


Het zijn stuk voor stuk geweldige muzikanten die tijdens de show maar raak wisselen van gitaar. Je blijft versteld staan. Ook de zang benaderd de echte Eagles prima. 

Verder is het podium ook sfeervol aangekleed. De show die wij zagen nam je mee door de tijd van het begin tot aan de wereldberoemde Eagles. Ik weet niet of de show waar ze nu mee touren nog hetzelfde is. 

Helaas is er, voor zover ik dat op hun site kan vinden, nog maar 1 optreden voor de zomer. Dit is op 3 april in Bloemendaal in theater Caprera. Wat het nieuwe tourschema wordt, is nog niet bekend. 

Er zijn in ieder geval sowieso dvd's te koop met hun optredens.
Ik zou zeggen check de site hier voor meer informatie en ga ze, wanneer dat weer mogelijk is, echt zien! 

| Heb jij een voorkeur voor bepaalde muziek of hou je net als mij van heel veel genres?|

Liefs, Suzanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten