zondag 17 april 2016

Verandering is goed!

Gister had ik ineens zo'n momentje. Waarin je direct in actie komt. Niet de handrem er op gooit, maar gewoon doet. Grappig, want dat is precies wat ik met mijn vorige blog bedoelde. Kom in actie, stel niet uit!

Wat ik gedaan heb? De slaapkamer eens onder handen genomen!  We hebben al jaren een boxpring. Ons matras heeft een hoes en die is gaan draaien, de boxprings verzakken en dus lag ik in ieder geval niet echt meer lekker. Nu zijn de boxspings omgewisseld, is ons bed naar een andere muur verhuisd en is alle rotzooi en stof onder het bed opgeruimd.
Heerlijk! 



Stom hoe zoiets je tijden dwars kan zitten maar je dan toch geen actie onderneemt. 'Geen zin in', 'geen tijd', en al die andere excuses. Maar wat ben ik er blij mee! Jaren geleden stond ons bed ook zoals het nu weer staat en dat bevalt me zo veel beter! Hij moest voor de laatste bevalling anders staan ivm kraamzorg etc. en zo is hij blijven staan.

Maar nu dus eindelijk verandering! Ook heb ik een hoekje in de kamer veranderd, waar nu mijn nachtkastje met mijn spulletjes staat. Eerder stond daar een 'kledingstoel'.



Zo brengt verandering weer rust en plezier. Daar doe ik het voor!

We zijn een beetje klaar met de boxspring en hebben een nieuw bed besteld! Deze gaat het worden:

Ik vind hem prachtig! Eigenlijk moeten de muren op de slaapkamer ook nog opnieuw geverfd worden. Maar dat komt nog wel. Ik ben voor nu happy! 

| Veranderen jullie vaak de inrichting in huis? Wat was het laatste project? |

Liefs, Suzanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten