vrijdag 29 april 2016

Spontaan gedicht & een zomers drankje!

Balen jullie ook zo van het weer? Echt gewoon bijna geen zon en het is bijna mei! 

Ik merk echt dat ik er chagarijnig van word! Wil gewoon een warm dagje met zon in plaats van harde, koude wind. 

Begin deze week was de gevoelstemperatuur -4 graden! Min 4!! 10 graden kouder dan het daadwerkelijk was! En dat vond ik al koud.

Nou jullie merken het, ik ben er klaar mee  met 'April doet wat hij wil'. Zo klaar, dat ik spontaan een gedichtje schreef uit frustratie. En die is (al zeg ik het zelf) goed gelukt! Ik heb er de afgelopen tijd wat meer geschreven en vind het leuk om te doen! Daarbij kwam direct het idee het gedicht als A4 poster in mijn webshop te gaan plaatsen. 

Hier kun je het gedicht lezen:


Goed idee om er een poster van te maken? 

Oh ja! Gister deed ik boodschappen en zag bij de Lidl een heerlijk drankje! 


Bellini Peach, van Allini. Een cocktail op wijnbasis. Hij ziet er zo zomers en yummie uit! En maar €2,99! Gister lekker van genoten. Zelf het zonnetje en zomergevoel maar in huis gehaald. Je moet wat...maar ik heb in ieder geval even zitten genieten. 

De voorspellingen voor Mei lijken goed dus we houden de moed er in, haha! 😂

Dus ik zou zeggen: haal voor nu ook zo'n lekker zonnig drankje in huis en koop natuurlijk allemaal mijn poster op www.reutemeteutshop.nl 😜 

| Baal je ook zo van het weer? Maak je wel eens een lekkere cocktail? Deel je antwoord en evt recept in het commentaar-veld onder deze blog! Leuk!!|

Liefs, Suzanne 




2 opmerkingen:

  1. Dit drankje ga ik zeker eens halen! En ja het weer, niets aan! Maar dat mag de pret niet drukken. We doen allemaal leuke dingen en daar geniet ik volop van!

    BeantwoordenVerwijderen