woensdag 6 april 2016

Ik ben Redactiestagiaire!

Jullie hebben vast laatst mijn blog over de ontbijtshow 'Ontbijt met Spek' gelezen. Nu volg ik deze show al vanaf het begin, intensief, haha, en mis dus weinig!

Zo kwam er ongeveer een week geleden van Guido Spek; de host himself; de vraag naar een Redactiestagiaire voor 'Ontbijt met Spek'. 

Gezien ik al wel wat ideeën en vragen had bij de show, dacht ik: waarom de gok niet wagen? Dus ik schreef een mail met motivatie, meer voor mijn eigen gevoel, niet geschoten is altijd mis...ik heb immers geen ervaring of opleiding in die richting. Wel een aanverwante opleiding en een (redelijk) creatief brein, dus gewoon gemaild. 

Na een aantal dagen in spanning afwachten ;) kreeg ik van Guido een Facebook privé-bericht!! Hij had mijn mail ontvangen en vroeg me voor 2 shows het script te schrijven! Whaaaaaa!! 

Zo gaaf! Dat ik die kans heb gekregen terwijl ik al had gezien dat er mensen met ervaring en de juiste opleiding hadden gereageerd op zijn oproep! 

Druk aan het werk ;)

Guido vroeg of het me wat leek. JA NATUURLIJK!! Dus ik ben aan de slag gegaan, vanuit niets, Blanco, want nou ja, eerlijk is eerlijk, ik heb t nog nooit gedaan en hij is een druk bezet persoon en op al mijn vragen antwoord geven ging hem niet worden. 

Dus ik hoop (perfectionist dat ik ben :)) dat hij er iets mee kan, haha! In ben in ieder geval druk aan de slag geweest en moet zeggen dat het erg leuk werk is, wel even zoeken en overwegen etc. (Ik wil natuurlijk wel indruk maken haha) maar hoe vaker je zoiets doet, hoe makkelijker het gaat. Ik hoop dan ook dat mijn 2 scripts bevallen en dat ik misschien nog meer mag doen. 

opmaak Script


Blijft het hier bij, dan kan ik in ieder geval super trots zijn, dit neemt niemand me meer af!!

Rest mij nog om iedereen te vragen morgen en vrijdag met zoveel mogelijk mensen te kijken naar 'Ontbijt met Spek' (klik en je wordt direct doorgestuurd!)
Delen is lief, zegt het voort, zet je wekker morgen en vrijdag (of kijk het later terug) en laat me weten hoe jullie het vonden! 


Liefs, Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten