maandag 1 juni 2015

Onze tuin (deel 1)

De natuur...wat hou ik er van! En laat onze tuin nou heerlijk groen zijn met mooie bloemen, planten, fruit, groentes en een moestuintje. 

Ik moet eerlijk toegeven dat ik liever geen modder onder mijn nagels heb en de credits voor onze prachtige tuin gaan dan ook naar mijn partner, Martijn! 

Heerlijk hoe alles nu in bloei staat! Het is zo enorm genieten van alle kleuren en geuren! 

Een kleine impressie van de tuin:





En hier zie je de peertjes, pruimen en appels al komen:




Nog even tot eind augustus/september wachten en dan smullen van ons eigen fruit! 

Het is nu eerst wachten op de zon...en dan tussen het spelen en in de gaten houden van de kinderen door, hopelijk nog wat in deze heerlijke tuin kunnen zonnebaden! 

Binnenkort nog een blog over de tuin, als er in de achtertuin wat meer bessen groeien enzo. Dus deel 2, binnenkort! 

Liefs, Suzanne







2 opmerkingen: