dinsdag 2 juni 2015

Nieuwe armbandjes

Laatst was ik met mijn schoonmoeder bij de Etos V.I.P. avond. Naast mooie make up en gelakte nagels door de dames van Etos, kreeg ik van mijn schoonmoeder nog een prachtige armband kado!


Ik vind hem geweldig! Draag hem bijna elke dag! Ineens bedacht ik me dat ik laatst nog 2 armbanden besteld had, maar nog nooit uit de verpakking had gehaald! Hoe stom, maar die bestelling was samen met jurkjes voor m'n dochters, die ik voor hun verjaardagen had gekocht dus bekeken en hup, de doos weer in! Dit zijn ze: 


Ook leuk he!! Dus de komende tijd lekker afwisselen! Nu nog een paar nieuwe outfits voor de zomer shoppen. Maar daar zal ik dan zeker een shoplog van maken! Fijne dag! 

PS: de make up en nagellak ook gekocht, hierover binnenkort een blog.

Liefs, Suzanne  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten